Uber zamiast Mercedesa: symboliczna zmiana patrona/sponsora stadionu w Berlinie
![Uber zamiast Mercedesa: symboliczna zmiana patrona/sponsora stadionu w Berlinie](/content/images/size/w2000/2024/02/DALL-E-2024-01-26-22.33.55---A-16_9-format-image-depicting-the-interior-of-a-stadium-named-after-Mercedes--showcasing-an-elegant-and-sophisticated-design.-The-inside-of-the-stadiu-1.png)
W dzisiejszym felietonie omawiam ciekawą zmianę w Berlinie, gdzie Mercedes-Benz Arena została przemianowana na Uber Arena, a sąsiednia Verti Music Hall na Uber Eats Music Hall. Rozważam, co ta zmiana symbolizuje dla niemieckiego przemysłu samochodowego i kultury biznesowej. Zastanawiam się, jak amerykańskie firmy takie jak Uber wpływają na niemiecki rynek i tradycyjne niemieckie marki. Rozważam również, jak zmienia się percepcja marek i ich znaczenie w społeczeństwie, odwołując się do rosnącej roli ekonomii platform i usług na żądanie, jak Uber i Uber Eats.