Bosch zwalnia pracowników z biznesów samochodowych. Continental i ZF też. Produkcja za granicę
![Bosch zwalnia pracowników z biznesów samochodowych. Continental i ZF też. Produkcja za granicę](/content/images/size/w2000/2024/02/DALL-E-2024-02-01-22.36.49---A-dynamic-and-visually-compelling-16_9-widescreen-image-capturing-the-essence-of-the-automotive-industry-s-shift.-Include-elements-like-a-semi-transpa-1.png)
W dzisiejszym felietonie dzielę się moimi spostrzeżeniami na temat masowych zwolnień w niemieckich firmach takich jak Bosch i ZF Friedrichshafen. Rozważam, co te zmiany oznaczają dla przyszłości przemysłu samochodowego w Niemczech i jak adaptacja do nowych trendów, takich jak samodzielna produkcja podzespołów przez producentów samochodów, wpływa na tradycyjne modele biznesowe. Zastanawiam się także, jak te zmiany odzwierciedlają globalne przesunięcia w produkcji i konsumpcji samochodów, zwłaszcza w kontekście rosnącej roli Chin.